W maju 2013 powstała idea budowy auta, które wg pomysłodawcy projektu, mogłoby startować w rajdach w klasie cross country. Marcin, właściciel białego Hiluxa KC, na bazę zdecydował się użyć auta, którego wady i zalety znał, więc do nowego projektu użył Hiluxa, ale ... tylko karoserii. Reszta to składanka najlepszych elementów, które można było wybrać z katalogu Toyoty. Tak więc rama i mosty pochodzą z Land Cruisera 120, natomiast silnik to doskonała jednostka benzynowa 1UZ-FE 4.0 V8 z Lexusa LS 400. 

 

 

Całość projektu wykonano w warsztacie X-Drive System w Chorzowie. 

 

Opis w skrócie: 

- rama i elementy zawieszenia LC 120

- skrzynia i sterownik z Lexusa, reduktor Hilux

- nadwozie Hilux 2008 rok

- silnik 1UZ-FE 4.0 V8 z Lexusa LS 400

- klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport 

- fotele Mirco RS2

- pasy RRS

- mosty LC 120

- wały LC 120/Hilux zmodyfikowane

- osłony aluminiowe X-Drivesystem

- chłodnica wody LC 100

- chłodnica oleju silnika na zamówienie

- zawieszenie Profender 2,5"

- oponki Fedima Maxigrip

 

 

 

 

 

Projekt ukończono na początku 2014 roku. Testy zaliczone wyświenicie!

Zgłosiło się trzech testerów, wszyscy cali i zdrowi, a autko jeździ dalej. 

 

Jak pracuje silnik ()

Jak jeździ ()

Marcin, życzymy powodzenia na szutrowych szlakach!

 

 

 

ZOBACZ PEŁNĄ GALERIĘ ZDJĘĆ

 

Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin Land HILUX V8 Marcin