Wrocławska firma Rayo Offroad Centrum od lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze samochodów terenowych, SUV i specjalnych. Co sprawia, że cieszy się tak wielka renomą i popularnością w świecie ludzi poszukujących rozwiązań offroadowych i wyprawowych? Odpowiedzią jest ekipa, którą stanowią uczestnicy terenowych wypadów w miejsca bliskie i te dalekie ale zwykle trudno dostepne. Wiedzę o tym w co wyposażyć samochód wyprawowy czerpią więc z własnych – wypracowanych latami doświadczeń ze szlaku. Jednyą z ich najnowszych produkcji jest prezentowany Hilux Revo, przygotowany na przygodę na szlaku.

 

 

Wyposażenie wyprawowe

Na podstawowy element zabudowy wybrano produkt Alu-Cab Canopy Camper - aluminiowy, łączącą w sobie cechy zalety prostej konstrukcji zabudowy przestrzeni ładunkowej pojazdu wraz z miejscem do odpoczynku w postaci zintegrowanego namiotu do wnętrza którego dostaniemy się ze środka zabudowy. Jest to idealne, lekkie, wszechstronne rozwiązanie dla pick-upów. Całość doskonale sie prezentuje a jednocześnie jest funkcjonalna i ładnie wkomponowana w bryłę samochodu. 

 

 

We wnetrzu zamontowano autorską zabudowę opartą o indywidualny projekt. Również elementy zewnętrzne (skrzynka na kompresor i przewody dodatkowe, stopień tylny zamontowane w na tyle pojazdu) zostały zostały przygotowane i użyte na potrzeby tego projektu.

 

  • Alu-Cab – Canopy Camper wraz z zadaszeniem 270 stopni,
  • Autorska zabudowa wnętrza z dodatkowym, rozkładanym miejscem do spania, szafkami i przestrzenią zarezerwowaną dla urządzeń poszczególnych systemów (ogrzewania, wodnych, elektrycznych) i miejscem na przenośną toaletę.
  • Ogrzewanie postojowe,
  • Alu-Cab: Stolik wraz z uchwytem,
  • System zarządzania obiegiem wody (boiler, zlew, dodatkowe zbiorniki oraz prysznic),
  • Redarc - System zarządzania energią elektryczną wraz z panelami słonecznymi na dachu,
  • Uchwyt na antenę CB – przód pojazdu,
  • Lazer – Komplet lamp z homologacją drogową – przedni grill,
  • Rigid – Lampy robocze na bokach pojazdu, 

 

 

 

Wyposażenie offroadowe

Wystarczy spojrzeć na zdjecia prezentowanego auta by docenic ile pracy i materiałów kosztowało przygotowanie go tak aby był w pełni gotowy na każdą ewentualność. 

  • Wyciągarka z liną syntetyczną, 
  • Komplet osłon podwozia, 
  • Fabryka 4x4 – Progi boczne,
  • Uchwyt wraz z podnośnikiem typu Hi-lift,
  • ARB - Stalowy zderzak przedni.
  • Fabryka4x4 - Stalowy zderzak tylny
  • Mocowanie trapów oraz szpadla na dachu zabudowy,

 

W trasie uzytkowników auta wspiera nawigacja Garmin Overlander. Wiecej o tym urządzeniu przeczytacie w naszej recenzji na jego temat (link). 

Tekst: Ireneusz Rek, zdjęcia: RAYO 

GALERIA ZDJĘĆ