Na odbywających się w listopadzie targach Offroad Show 2015 stoisko NAC RALLY TEAM prezentowało auta, którymi Paweł Molgo ścigał się z sukcesami w rajdach w ciągu ostatnich lat. Wśród nich Toyota Hilux w specyfikacji T1, którą już drugi rok z rzędu team wywalczył tytuł Rajdowych Mistrzów Polski Samochodów Terenowych. 

 

 

Toyota Hilux to najlepszy dostępny samochód z najwyższej półki w specyfikacji T1. W tej kategorii auto zbudowane jest zupełnie od podstaw. Ma konstrukcje rurową, na której zamontowano poszycie w kształcie Hiluxa. Zaopatrzono je w silnik z grupy Toyoty, natomiast cała reszta to rozwiązania indywidualne. Tym autem już od dwóch lat dominowali podczas Mistrzostw Polski RMPST. Samochód został zbudowany w 2013 roku przez Overdrive Racing/Hallspeed i posiada złoty passport FIA (T1). Auto zaopatrzono też w system podnoszenia, hydrauliczny hamulec ręczny i system osłon kevlarowo-aluminiowych (podwozie).  

Po zwycieskim sezonie samochód przeszedł duży serwis z wymianą sprzęgła i koła zamachowego. Przegląd skrzyni był zrobiony 500 km temu,a od tego czasu Hilux przejechał tylko jeden rajd. Rajdówka w pełni gotowa do sezonu. W pakiecie spory zapas części zamiennych, felg i opon. 

 

 

Toyota Hilux T1 (Overdrive Racing/Hallspeed)
Silnik Toyota V8 5.0 l
Moc: 350+ KM na zwężce FIA
Moment: 560 Nm na zwężce FIA
Skrzynia SADEV 6-biegowa sekwencyjna kłowa
Sprzegło: dwutarczowe AP Racing
Dyfry: Overdrive/Hallspeed
Konstrukcja: rurowa/Nadwozie: Overdrive/Hallspeed
Hamulce: AP Racing 6-tłoczkowe przód i tył
Amortyzatory: Reiger Racing, 2 na koło
Przednie zawieszenie: niezależne 250 mm skoku
Tylny most: sztywny 300 mm skoku
Zbironik paliwa: 500 litrów Premium fuel systems (FIA)
Felgi: EVO CORSE, opony Michelin (BFGoodrich).

 

ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ